[if IE]>

איך לחזק את נראות העסק שלכם בחיפוש של גוגל מבלי לעשות  קידום ממומן באמצעות גוגל לעסק שלי

חלק ב

יוסי סודרי

Director of photography / בעלים

בחלק זה של המדריך אנחנו בודקים האם קיים פרופיל גוגל לעסק שלי שנוצר באופן אוטומטי ע"י גוגל כתוצאה מחיפושים רבים או ע״י הוספה עצמאית של גולשים .

אם לא קיים פרופיל במערכת לחץ כאן

כאשר יחפשו את שם העסק שלך בחיפוש גוגל לדוגמה,  'שוק הנמל' , גוגל יציג בנוסף לתוצאות החיפוש הרגילות את פרופיל גוגל לעסק שלי, ושם יוצג כל המידע שהוזן  אודות שוק הנמל

פורט קפה
פורט קפה

מרבית המשתמשים נמשכים באופן בלתי מודע לתמונות כאשר דף האינטרנט רווי בטסקטים.

פרופיל גוגל לעסק שלי קיים אך ללא בעלות?

1

דוגמא לחיפוש בגוגל. בית קפה שכונתי  "בייקרס" ברמת גן
התוצאה מראה שקיים פרופיל שנוצר באופן אוטומטי אך ללא בעלות כך שכל המידע שמפורסם מבוסס על מידע שגוגל יודעים על העסק מרחבי האינטרנט ונוצר כתוצאה מביקוש המחפשים.

2

יש לוודא האם קיימת בעלות עבור העסק הרלוונטי ב"גוגל העסק שלי"
במקרה הזה ניתן לראות שהבעלים עדיין לא טען בעלות ולכן אין לבעלים את האפשרות לשלוט בתוכן המפורסם בכרטיס/תבנית.

חיפוש בית עסק בגוגל

צילום מסך מגוגל

3

טעינת בעלות
לאחר שראית שקיים פרופיל עבור העסק שלך אך ללא בעלות עלייך לטעון את הבעלות (verification).
כל שעלייך לעשות הוא ללחוץ על השאלה ״האם אתה בעל העסק?״

טעינת בעלות

צילום מסך מגוגל

4

אישור הבעלות
במסך הבא עלייך לאשר שאתה אכן בעל העסק או נציג מטעמו של הבעלים.
במידה ואתם באמת הבעלים או מיצגים לקוח, לחצו המשך.

אישור הבעלות

צילום מסך מגוגל

5

אימות פרטי העסק
בשלב זה המערכת תשאל באיזה דרך אתה מעוניין לאמת את פרטי העסק?
במידה והפרופיל קיים מספיק זמן, המערכת תאפשר לכם לבחור בשלושת האפשרויות הבאות:

באמצעות כתובת אמייל – המערכת תשלח לכם מייל עם בקשה לאישור של המיקום יחד עם קוד ייחודי.

באמצעות הטלפון – המערכת תבצע שיחה למספר הטלפון המעודכן בפרופיל שלך. בשיחה זו יינתן קוד ייחודי עבור העסק שלך (עלייך לשמור את המספר שיינתן לך להמשך התהליך).

באמצעות גלויה לכתובת בית העסק המערכת תדפיס ותישלח גלויה / מכתב לבית העסק עם קוד זיהוי ייחודי לעסק שלכם. כעת כל  שעלייך לעשות הוא לתת לצבי לעשות את שלו. (הצבי מהלוגו של רשות הדואר לכול הצעירים שבינכם)

אימות פרטי העסק

צילום מסך מגוגל

*כאשר משתמשים במרכזיה טלפונית / מענה אלקטרוני חשוב לנתק את המענה האוטומטי או לחלופין להפנות זמנית
את השיחות למענה אנושי.
*במידה והפרופיל שלכם יחסית חדש במערכת החיפוש לרוב תקבלו אפשרות אחת לשליחה של גלויה לכתובת / מכתב
לבית העסק.

מה עושים לאחר קבלת הקוד הייחודי?

לאחר קבלת הקוד הייחודי עלייך ללחוץ על האייקון בפרופיל העסק שלך(מופיע בחלק העליון בצד ימין או שמאל) על מנת להכניס את הקוד ולסיים את האימות.
המערכת תאשר את הקוד, ומזל טוב – יש לכם פרופיל "גוגל העסק שלי".

6

גוגל +
באופן אוטומטי גוגל פותחת בעבורך דף גוגל+. אתה בוודאי בטח שואל את עצמך למה זה חשוב?
דף גוגל + מסייע משמעותית בקידום האורגני (SEO) לעסק שלכם בתוצאות החיפוש!

7

סיור וירטואלי 360
האפשרות המיוחדת והמעניינת ביותר בעבורך הינה, צילומי 360 מעלות – סיור וירטואלי המקיף את חלל בית העסק שלך.
הסיור מתחבר יחד עם הפרופיל ״גוגל לעסק שלי״ וכמו כן חיבור ישיר לרשת חיפוש גוגל, גוגל +, גוגל מפות וחיבור ישיר לצילומי רחוב של גוגל (Street view).
באמצעות הסיור הווירטואלי תוכל לאפשר לקהל לקוחותיך לחוות את בית העסק שלך 24/7, ולחדשים מביניהם אף "לבקר" עוד לפני שחשבו על כך!

הסיור הווירטואלי מגדיל את זמן השהייה של הגולש / לקוח פוטנציאל באתר שלכם ובעקבות זאת תגדילו את אחוזי ההמרה שלכם באינטרנט. ואם ממש השקעתם בעסק שלכם כל אחד יוכל לצפות בו מהבית או מכל מקום אחר בעולם.

סיור וירטואלי
עוד דוגמאות

צילום מסך מגוגל

רוצה לדעת עוד? השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ג׳מפס סוכנות לצילום – geemaps

שעות פעילות
יום א׳ – ה׳  18:00 – 8:00   יום ו׳ 18:00 – 8:00
יש צורך לתאם מראש

5247253 / המעגל 50 רמת גן

agency@geemaps.co.il  נשמח לשמוע מכם בכל עניין
054 2163229

03 9030525

agency@geemaps.co.il

© 2016 Geemaps.co.il All rights reserved

© 2016 Google Inc. All rights reserved. Google™ and the Google™ Logo are registered trademarks of Google Inc.

© 2016 Google Inc, used with permission. Google and the Google logo are registered trademarks of Google Inc.