[if IE]>
29

קטר עיתוק דיזל-חשמלי מספר 262

רוחב מסילה: תקני ( 143.5 ס"מ)

סידור גלגלים: Bo‘Bo’ / 0-4-4-0

שימוש: עיתוק

ספרד ,Alstom : יצרן

שנת ייצור: 1998

מנוע דיזל:  MTU 8V396TB14

הספק מרבי: 1230 כ“ס

אורך כולל: 14.1 מ‘

משקל: 72 טון

רכבת ישראל רכשה 3 קטרים מטיפוס זה, מס‘ 261-263. כינוי הדגם שלהם בפי היצרן היה GA-DE900 AS וברכבת ישראל כונו ”יוֹ-יוֹ“.

הם היו הראשונים בארץ עם מנועי הסעה א-סינכרוניים מתקדמים אך התגלו כבעייתיים והוצאו מהשירות מוקדם יחסית.